مجله مد و فشن و سبک زندگی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه

۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

۳۱
فروردين

از خرید خود مطمئن باشید
پیش از آنکه به موضوع اصلی مقاله بپردازیم، بهتر است یک نکته کلی درباره خرید لباس را بدانید. این روزها با توجه به افزایش تنوع چشمگیر لباس زنانه و مردانه، یک انتخاب درست و مناسب در خرید لباس‌ به یک مسئله تقریبا دشوار تبدیل است. از این جهت اگر می‌خواهید کمد لباس‌تان از لباس‌های بی‌مصرف پر نشود و در هزینه‌های خود به صورت قابل توجهی صرفه جویی کنید، باید به نکات مهمی توجه کنید.
یکی از روش‌هایی که به شما کمک می‌کند تا در خرید لباس تصمیم درستی بگیرید آن است که از خودتان بپرسید آیا من به این لباس نیاز دارم؟ آیا در صورتی که این لباس را تهیه کنم آن را می‌پوشم یا از خرید آن پشیمان می‌شوم؟ پاسخ این دو سوال به شما کمک بسزایی می‌کند تا در خرید خود دقت بیشتری کنید. از این رو اگر می‌خواهید خرید بلوز زنانه زیبایی را در برنامه خود قرار دهید، به ادامه مقاله توجه کنید.

۱٫ به سایز بلوز دقت کنید
مدل بلوز حریر زنانه

خرید یک بلوز زنانه تنگ شما را لاغر نمی‌کند و خرید یک بلوز زنانه گشاد باعث چاقی‌تان نمی‌شود! بسیاری تصور می‌کنند که اگر یک لباس تنگ یا گشاد بخرند می‌توانند به منظور رسیدن به اندام دلخواه خود بیشتر تلاش کنند.
هدف گذاری برای وزن ایده‌آل و تلاش برای دست یابی به آن یک فعالیت بسیار مثبت است، اما خرید یک بلوز با سایز نامناسب، صرف یک هزینه اضافه است. در نتیجه آن بلوز در کمد لباس‌تان بلااستفاده باقی می‌ماند و ممکن است از خرید خود پشیمان شوید.
توصیه می‌کنیم حتما یک بلوز زنانه متناسب با سایز خود تهیه کنید تا بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید و در حسرت پوشیدنش نمانید. ممکن است لباسی که به تازگی تهیه کرده‌اید را پس از مدتی دیگر به تن نکنید یا نظرتان نسبت به مدل لباس تغییر کند و دیگر به آن علاقه نداشته باشید. این در صورتی است که اگر بلوز یا شومیز زنانه سایز متناسبی داشته باشد، آن را به راحتی به تن می‌کند.

۲٫ به رنگ مورد علاقه‌تان در خرید لباس توجه کنید
اگرچه رنگ مد سال بسیاری را مجذوب خود می‌کند، اما توصیه می‌کنیم پیش از خرید یک شومیز، تونیک یا بلوز زنانه به رنگ مد سال توجه نکنید، چرا که ممکن است رنگ بلوز دلخواه شما نباشد و آن لباس در کمدتان خاک بخورد.
خرید یک لباس با رنگ مورد علاقه تاثیر بسیاری در استفاده و پوشیدن آن دارد. در واقع یک لباس در صورتی به عنوان یک خرید خوب و ماندگار تبدیل می‌شود که آن را با علاقه شخصی خود تهیه کرده باشید و از پوشیدن آن لذت ببرید.
نکته دیگری که باید پیش از خرید شومیز یا بلوز زنانه به آن توجه کنید، این است که رنگ لباس با رنگ پوست شما در تناسب باشد. برخی از رنگ‌ لباس‌ها متناسب با برخی از رنگ‌های پوست نیست و ممکن است از خرید خود پشیمان شوید.

۳٫ چه مدل بلوز زنانه‌ای دوست دارید
مدل بلوز زنانه ساده رنگ زرشکی

مدل بلوز زنانه یکی دیگر از نکات مهم خرید است. توصیه می‌کنیم پیش از خرید بلوز زنانه برخی از سایت‌های مد و فشن یا فروشگاه‌های آنلاین لباس را بررسی کنید تا مدل بلوز زنانه مورد علاقه خود را به سادگی پیدا کنید.
در صورتی که لباسی را بی‌توجه و بی‌انگیزه تهیه کنید، ممکن است با گذشت مدت کوتاهی دیگر به مدل آن علاقه نداشته باشید. به منظور آشنا شدن با مدل جدید بلوز زنانه به ادامه مقاله توجه کنید تا لباس مورد علاقه خود را پیدا کنید.
بلوز زنانه مجلسی یکی از پرطرفدارترین مدل لباس رسمی و جذاب است که بسیاری از خانم‌ها در هر سنی حداقل یک مدل از این لباس را در کمد لباس‌های خود دارند. معمولا در طراحی بلوز زنانه مجلسی از سنگ، پولک، مروارید و.. استفاده می‌شود. همچنین بلوز زنانه حریر یک لباس‌ مجلسی جذابی است که استایل شما را چشمگیر می‌کند.
بلوز زنانه نخی مناسب مهمانی و دورهمی‌های دوستانه و غیررسمی است. این مدل لباس زنانه جنس خنکی دارد و معمولا در فصل بهار و تابستان محبوب‌تر است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بلوز نخی زنانه با طرح دلخواه تهیه کنید.
بلوز زنانه خال خالی یکی از طرح‌های پرطرفدار در سال ۲۰۲۰ است که توجه بسیاری از طراحان و خانم‌ها را به خود جلب کرده است. مدل بلوز زنانه پلنگی نیز یکی از ترندهای امسال بود که همچنان مورد توجه بسیاری قرار دارد.
همچنین بلوز گلدار زنانه سال‌ها است که مهمان کمد بسیاری از خانم‌ها می‌باشد که مدل آن هرگز قدیمی نمی‌شود. با این حال طراحی بلوز زنانه روز به روز بیشتر می‌شود و ممکن است هر سال مدل آن و سلیقه شما تغییر کند.

۴٫ کیفیت بلوز زنانه در اولویت قرار دارد
مدل شومیز زنانه رنگ سبز

یکی از نکات مهمی که بسیاری هنگام خرید لباس از آن غافل می‌شوند، کیفیت بلوز زنانه است. در واقع هر چه یک لباس زیبا باشد، اما کیفیت مناسب و کافی نداشته باشد، ممکن است به یک کالای یک بار مصرف تبدیل شود و برای همیشه در کمد لباس خاک بخورد.
با این حال این نکته را به یاد داشته باشید که هر لباس گران قیمتی صرفا کیفیت بالایی ندارد و شما می‌توانید با یک هزینه مناسب، یک لباس مردانه یا زنانه با کیفیت استاندارد تهیه نمایید. از این جهت بلوزی که تهیه می‌کنید باید شرایط زیر را داشته باشد:
• بلوز زنانه از پارچه یا الیاف طبیعی تولیده شده باشد، چرا که دوام این نوع پارچه‌ها بیشتر خواهد بود.
• بهتر است بلوز زنانه (در صورت نیاز) دکمه یدکی داشته باشد.
• دوخت و درز لباس محکم باشد.
• منجوق، مروارید، پولک و… روی لباس محکم باشند و به راحتی از روی لباس جدا نشوند.
• روی برچسب لباس نوع شستشو، دمای شستشو و نوع اتو زدن را درج شده باشد.

۵٫ بلوز را با چه لباسی به تن می‌کنید
برخی اوقات لباسی تهیه می‌کنیم و نمی‌دانیم باید آن را با چه مدل شلوار یا دامن به تن کنیم یا لباس متناسب با آن را نداریم. اگر می‌خواهید یک بلوز شیک زنانه تهیه کنید، به این نکته توجه کنید که چه لباسی با این بلوز ست می‌شود؟
آیا با خرید این بلوز نیاز به یک دامن یا شلوار زنانه جدید دارید؟ یا می‌خواهید از لباس‌هایی که در کمد دارید استفاده کنید؟ توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، حتما شومیز، بلوز یا تونیک زنانه‌ای تهیه کنید که شلوار یا دامن متناسب با آن را در کمد دارید و نیازی به یک خرید تازه ندارید. اما اگر می‌خواهید متناسب با بلوز یک دامن یا شلوار نو تهیه کنید، باید به مدل آن توجه بیشتری داشته باشید.

۶٫ خرید آنلاین بلوز زنانه را تجربه کنید
این روزها خرید آنلاین مورد توجه بسیاری قرار دارد، چرا که به جای آنکه در فروشگاه‌های مختلف ساعت‌ها زمان خود را صرف خرید یک بلوز یا شلوار کنید، می‌توانید دنیایی از مدل لباس مردانه، زنانه و بچگانه را در رنگ، سایز و برندهای متنوع بررسی کنید. در این صورت در هزینه و زمان خود به طور قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کنید و انتخاب‌های بیشتری در اختیار خواهید داشت.
خرید آنلاین بلوز زنانه یک تجربه به یادماندنی خواهد بود، به شرط آنکه به تمام نکات زیر توجه کنید تا از تجربه خرید اینترنتی لباس زنانه رضایت داشته باشید. رعایت این نکات برای خرید انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه نیز مناسب است.
• در خرید اینترنتی بلوز زنانه تمام مدل و رنگ‌ها را بررسی کنید تا مدل مورد علاقه خود را تهیه کنید.
• حتما به سایز خود و جدول سایز موجود در وب سایت فروشگاه آنلاین لباس توجه کنید.
• اطلاعات هر لباسی که می‌خواهید بخرید را مطالعه کنید تا با جنس، نوع شستشو، میزان و درجه کیفیت، کشور سازنده، دمای مناسب اتو زدن و… آشنا شوید.
• نظرات کاربران را مطالعه کنید تا از تجربیات خرید آنان نیز بهره‌‌مند شوید و از تجربیات خرید خود بنویسید تا دیگران نیز از تجربیات شما استفاده کنند.
• در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، از تخفیفات، حراج یا فروش ویژه فصل فروشگاه‌های اینترنتی لباس بهره‌مند شوید.
• حتما از یک سایت معتبر خرید کنید تا خرید لباس اینترنتی برایتان به یک تجربه تلخ تبدیل نشوید.

  • BMtips BMtips
۲۹
فروردين

به وقت میهمانی‌های دورهمی یا مجالس مهم مثل عروسی‌ها، هیچ‌کس به اندازه دختربچه‌ها ذوق و شوق ندارد. آن‌ها پرنسس‌های کوچکی هستند که در لباس‌های شب مثل ستاره در جمع‌ها می‌درخشند اما برای اینکه چنین اتفاقی بیوفتد، باید لباس‌ شب متناسب و برازنده‌ای به تن داشته باشند. با این حال، هر لباس زیبایی هم مناسب دختربچه‌ها نیست؛ برای مثال، پارچۀ لباس‌های کودکان باید از جنس سبک و طبیعی باشد. این نوع پارچه‌ها به پوست کودک شما اجازه تنفس می‌دهند و در عین حال جنس این قبیل پارچه‌ها آنقدر نرم هست که پوست لطیف آن‌ها را نخراشد.

 

مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی از نظر جنس پارچه

مدل لباس بچگانه دخترانه مجلسی

لباس‌ شب دخترانه را می‌توان از جنبه‌های مختلف بررسی کرد که مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند جنس پارچه و طرح لباس باشد. برای تهیه لباس بچگانه دخترانه اغلب پارچه‌هایی از  جنس پنبه، کتان، باتیست، ژاکارد یا ابریشم به کار می‌رود اما برای لباس‌های مجلسی بچه‌ گانه دخترانه، انواع حریر و گیپور بیش از بقیه کاربرد دارد.

 

لباس حریر بچه گانه مجلسی، لطافتی دخترانه

لباس حریر بچه گانه مجلسی

سلیقه، شادابی و داشتن دید مثبت به زندگی از کودکی در افراد شکل می‌گیرد. بنابراین، اگر دوست دارید تا در آینده دختر شاداب و بانشاطی داشته باشید که نسبت به طبیعت و محیط اطرافش حساس است و به آن اهمیت می‌دهد، بهتر است مدل لباس بچه گانه با پارچه حریر گلدار  که از انواع لباس حریر بچه گانه مجلسی به حساب می‌آید را در ذهن داشته باشید. این مدل لباس دخترانه که در سال جدید ترند شده است، طیف گسترده‌ای از طرح و رنگ را شامل می‌شود و فارغ از این که دختر شما خردسال است، کودک یا حتی نوجوان، از پوشیدن آن‌ لذت خواهد برد. بنابراین، لباس حریر بچه گانه مجلسی یکی از همان لباس‌هایی به‌حساب می‌آید که دخترتان باید حتما یکی از آن‌ها را در کمد داشته باشد. گفتنی است، باتیست نیز نوعی پارچه است که استایلی مشابه حریر دارد اما بافت آن را نخ‌پنبه تشکیل می‌دهد.

 

نکته‌ای کوتاه درمورد لباس حریر بچه گانه مجلسی

عکس لباس حریر دخترانه بچگانه

پارچه‌ حریر برای لباس دختربچه‌ها یکی از گزینه‌های مناسب است. می‌توان روی این پارچه، طرح‌های مختلفی چاپ کرد یا المان‌های متفاوتی به کار برد؛ مثلا مدل لباس بچه گانه با گیپور که روی پایه این نوع پارچه کار شده باشد، به مراتب می‌تواند زیباتر از انواع دیگر لباس دخترانه باشد. پارچه‌های کرپ‌حریر نیز از دیگر گزینه‌های مناسب برای لباس‌های دخترانه به‌حساب می‌آیند که بیشتر جنبه رسمی و شیک دارند و از آنجا که کمی سنگین‌تر از دیگر انواع پارچه به‌حساب می‌آیند، کمتر توصیه می‌شوند.

 

مدل لباس بچه گانه با پارچه گیپور، خنک و زیبا

مدل لباس بچه گانه با پارچه گیپور

اگر به طرح گیپور علاقمند هستید، این مدل لباس بچه گانه دخترانه هم می‌تواند برازنده کودکتان باشد. تفاوت این نوع لباس با پیراهن‌های گیپوری که بر پایۀ پارچه حریر سوار می‌شوند این است که خنک‌تر هستند و حالتی توری دارند؛ درنتیجه اگر مطمئن نیستید که کودکتان سردش می‌شود یا نه، بهتر است به او زیرپوش مناسب هم بپوشانید.

 

 

 

 

 

مدل لباس بچه گانه با پارچه لمه، زیبا اما نه‌چندان رایج!

مدل لباس بچه گانه با پارچه لمه

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، بهتر است برای لباس بچه ها از پارچه‌های سبک و طبیعی استفاده کنید اما اگر قصد دارید کودک شما حقیقتا در جمع بدرخشد، می توانید خرید چند مدل لباس بچه گانه با پارچه لمه را هم در برنامه داشته باشید. این پارچه با جلوه و درخشش خاصی که دارد، معمولا برای لباس‌های مجلسی زنانه به کار می‌رود که ما در مقاله دیگری به آن پرداخته‌ایم. جنس لخت و جلوۀ درخشان این مدل لباس دخترانه، آن را مناسب میهمانی‌های رسمی و مهم مانند مجالس عروسی می‌سازد و برای اینکه به دلیل وجود الیاف پلی‌استری به پوست کودک شما آسیب نزند، زیر آن از پارچه‌های نخی یا نخ‌پنبه‌ای استفاده می‌کنند. به جرات می‌توان گفت که لباس بچه گانه با پارچه لمه از جذاب‌ترین انواع لباس مجلسی دخترانه بچه گانه شیک به‌حساب می‌آید.

 

 

لباس دخترانه مجلسی بر اساس اندازه و استایل

عکس لباس دخترانه مجلسی بر اساس اندازه و استایل

درست مثل خانم‌ها، لباس های دخترانه مجلسی هم کوتاه یا بلند هستند. البته برخلاف بزرگترها، این خانم کوچولوها لازم ندارند تا حتما برای پوشیدن این قبیل لباس‌ها قدبلند باشند و همین که با جذابیت بی‌پایانشان آن‌ را به تن می‌کنند، کافی است!

یکی دیگر از انواع لباس‌های مجلسی بچه‌ گانه هم مدل لباس بچه گانه دنباله دار است که معمولا به شکل لباس شب یا لباس عروس طراحی می‌شود و دختر خانم‌ها را سر ذوق می‌آورد؛ البته این را هم در نظر داشته باشید که راه رفتن کمی با این لباس‌ها سخت است و به احتمال زیاد کودکتان حین راه رفتن آن را کثیف خواهد کرد اما بیایید بگذاریم تا بچه‌ها با خیال راحت کودکی کنند و از آنچه دوست دارند، لذت ببرند. موافقید؟

 

 

 

 

 

 

لباس مجلسی دخترانه برای نوجوان ها!

عکس لباس مجلسی دخترانه برای نوجوان ها

خانم‌های نوجوان، شاید بیشتر از هر گروه سنی دیگری به استایل، تیپ و ظاهرشان اهمیت می‌دهند؛ به همین دلیل لباس مجلسی دخترانه برای نوجوان خانه‌یتان را باید با دقت و وسواس انتخاب کنید. مواظب باشید که حتما خودش لباس را انتخاب کند و تنها به او راهنمایی‌های لازم را بدهید تا دختر نوجوانتان به زیبایی و با سلیقۀ شخصی خودش در میان جمع بدرخشد و از زیباییش لذت ببرد.

  • BMtips BMtips
۲۸
فروردين

 

حرکت به سمت تغییر در سبک زندگی!

لوازم آرایشی گیاهی

افزایش علاقه به گیاهان و طبیعت بخشی از حرکت به سمت تغییر در سبک زندگی است. محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی نیز میتوانند نیاز به مواد آرایشی در زندگی روزمره افراد را به‌خوبی تأمین کنند.
مواد آرایشی گیاهی در بسیاری از موارد برای درمان بیماری‌های مختلف پوستی و زیبایی و یا جلوگیری از بروز این بیماری‌ها استفاده می‌شوند. فرمولاسیون تمام این محصولات آرایشی و بهداشتی شامل افزودنی‌های مختلف طبیعی مانند موم، روغن‌هایی بارنگ طبیعی، عطرهای طبیعی و قسمت‌های مختلف گیاهان مانند برگ، ساقه، ریشه و … است که زیبایی و جوانی را به پوست هدیه می‌دهد.

از گیاهان علاوه بر استفاده در لوازم آرایشی در پخت‌وپز برای طعم دادن به غذاها، ساخت بسیاری از عطرها، تولید ضدعفونی‌کننده دست برای محافظت در برابر میکروب‌ها، به‌عنوان داروهایی برای بهبود و پیشگیری از بیماری، پوشاک و … استفاده می‌شود که این امر به‌خوبی نشان‌دهنده تغییر در سبک زندگی جامعۀ جهانی به سمت استفاده از گیاهان دارد.

مزایای استفاده از لوازم آرایشی گیاهی نسبت به مواد آرایشی شیمیایی!

لوازم آرایشی طبیعی

توجه به محصولات آرایشی گیاهی در این سال‌ها، روند مدرنی درزمینهٔ زیبایی و مد ایجاد نموده است. امروزه بیشتر خانم‌ها برای مراقبت شخصی خود محصولات طبیعی را به مواد شیمیایی ترجیح می‌دهند تا زیبایی خود دوچندان کنند؛ این محصولات مواد مغذی بدن را تأمین می‌کنند و سلامتی پوست را افزایش می‌دهند؛ زیرا این لوازم از عناصر شیمیایی مصنوعی عاری هستند و عوارض جانبی بسیار کمی در مقایسه با مواد آرایشی شیمیایی مصنوعی دارند.

 

 

لوازم آرایشی گیاهی در مقابل ابزارهای آرایشی شیمیایی و مصنوعی علاوه بر تضمین حفظ سلامت پوست، بسیار برای طبیعت و البته حیوانات مفید هستند؛ حتماً این روزها در فضای مجازی، ویدئوی رالف را نجات دهید (Save Raplh) که درباره استفاده از حیوانات به‌عنوان طعمه آزمایشی برای محصولات زیبایی ساخته شده را مشاهده نموده‌اید؛ پخش این ویدئو سبب شد تا توجه به محصولات آرایشی و بهداشتی که تست حیوانی ندارند بیشتر شود و بسیاری از افراد برای توجه به حقوق حیوانات استفاده از لوازم آرایشی که تست حیوانی دارند را تحریم کنند.

برخی از کمپانی‌ها برای آنکه اطمینان حاصل کنند لوازم آرایش جدیدی که تولید شده ضرری برای انسان ندارد، در ابتدا آن را بر روی حیوانات آزمایش می‌کنند و این امر موجب آزار و اذیت حیوانات بی‌گناه می‌شود. لوزم آرایشی طبیعی نیازی به آزمایش روی حیوانات ندارند و فرمولاسیون‌های آن‌ها توسط متخصصان در آزمایشگاه‌ها با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بدون هیچ‌گونه تست حیوانی انجام می‌گیرد.

در مقایسه با سایر محصولات زیبایی، استفاده از لوازم آرایشی طبیعی بی‌خطر و ایمن است. این مواد طبیعی آرایشی ضد حساسیت، توسط متخصصان پوست آزمایش شده و بی‌خطری آن‌ها در هر زمان و هر مکان ثابت شده است. از آنجا که این لوازم از مواد طبیعی ساخته شده‌اند، نگرانی‌ها را برای حساسیت‌ها و خارش پوستی بسیار کاهش داده است.

طبیعی بودن، مهمترین ویژگی لوازم آرایشی گیاهی!

لوازم آرایشی هربال

لوازم آرایشی گیاهی طبیعی و عاری از تمام مواد شیمیایی مضر مصنوعی هستند و به‌جای مواد مضر مصنوعی، از عصاره‌های گیاهی در این محصولات استفاده می‌شود. لوازم آرایشی گیاهی از مواد مغذی طبیعی مانند ویتامین E تشکیل شده‌اند که پوست را سالم، درخشان و زیبا نگه می‌دارد؛ به‌عنوان مثال، آلوئه ورا گیاهی است که به‌طور طبیعی و به‌راحتی در دسترس و عاری از مواد شیمیایی مضر است که خاصیت دارویی بسیار مفیدی برای پوست دارد. آلوئه ورا ماده مؤثری در لوازم آرایشی است که برای درمان پوست خشک کاربرد بسیاری دارد.

مواد آرایشی گیاهی، سازگار با انواع پوست!

مزایای استفاده از لوازم آرایشی گیاهی

متخصصان پوست و زیبایی با انجام پژوهش‌ها و آزمایش‌های بسیار، ثابت کرده‌اند که لوازم آرایشی طبیعی و گیاهی برای انواع پوست مناسب هستند. این محصولات گیاهی برای انواع پوست تیره و روشن تولید می‌شوند و مناسب با انواع پوست خشک، مرطوب و حساس هستند. خانم‌هایی که پوست چرب یا حساس دارند با خیال راحت می‌توانند از لوازم آرایشی گیاهی استفاده نمایند و هرگز نگران تخریب و آسیب پوست خود نباشند.

لوازم متنوع آرایشی گیاهی باقیمت مناسب بودجه شما!

لوازم آرایش گیاهی و طبیعی

تنوع بسیار بالای لوازم آرایش گیاهی در دسته‌بندی‌های مختلف مانند سایه چشم، رژ لب، رژ گونه، ریمل مژه و ابرو، کانسیلر و موارد دیگر که همگی به‌صورت طبیعی فرموله شده‌اند سبب شده تا تمام نیازهای افراد برای داشتن لوازم آرایش متنوع، برطرف شود. نکته قابل‌توجه قیمت این لوازم آرایشی است که نسبت به مواد آرایشی مصنوعی بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

با محصولات آرایشی گیاهی از پوست خود محافظت نمایید!

لوازم بهداشتی گیاهی

محصولات زیبایی مصنوعی باعث تحریک پوست و ایجاد جوش می‌شوند؛ همچنین این مواد مصنوعی ممکن است منافذ پوست را مسدود کرده و پوست را خشک یا چرب کنند. با استفاده از مواد آرایشی طبیعی، دیگر نگرانی بابت این موارد نخواهید داشت.
افرادی که روزانه آرایش انجام می کنند باید سراغ محصولاتی بروند که تا حد ممکن عناصر شیمیایی را از ترکیبات خود حذف کرده‌اند؛ بنابراین انتخاب لوازم آرایشی گیاهی که مواد اولیه آن‌ها بر پایه عناصر ارگانیک و گیاهی است، انتخاب مناسبی برای محافظت از پوست خواهد بود.

  • BMtips BMtips
۲۷
فروردين

۱ – کیف دستی زنانه مدل بولینگ Bowling handbag :

کیف دستی بولینگ یک کیف حدودا با سایز متوسط است که بسیار شبیه به ساک‌هایی است که برای حمل توپ‌های بولینگ مورد استفاده قرار می‌گرفت. کیف‌های بولینگ معمولا یک بند جدا شدنی دارند تا در صورت لزوم برای آویختن به شانه مورد استفاده قرار گیرند. این کیف یکی از کیف‌های پرطرف‌دار و راحت با ظاهری منحنی شکل است که دسته‌ای برای حمل دارد.
اگر کیف‌های با ساختار مشخص می‌پسندید، می‌توانید با خیال راحت یک کیف دستی بولینگ بخرید و مطمئن باشید که هیچ گاه از مد نمی‌رود. این مدل از انواع کیف زنانه برای استایل اداری و محل کارتان نیز فوق‌العاده خواهند بود.

 

 

 

کیف دستی زنانه مارال چرم قهوه ای
مدل کیف مارال چرم
کیف دستی زنانه مارال چرم قهوه ای مدل بولینگ

۲ – کیف دوشی – دستی زنانه مدل توت Tote Bag :

این مدل از کیف‌های زنانه، ظاهری مستطیلی دارند. این کیف‌ها عموما دارای دو دسته برای نگه داشتن روی دست یا آرنج هستند و گاها بندی جدا شدنی برای استفاده به صورت کیف دوشی نیز دارند. شاید بتوان گفت این کیف، از شیک‌ترین، زنانه‌ترین و پرفروش‌ترین انواع کیف زنانه است.

کیف دوشی زنانه برتونیکس یشمی
کیف دوشی - دستی زنانه مارال چرم قهوه ای تیره






 

۳ – کیف خرید Shopping Bag :

یک کیف دستی بزرگ که قابلیت تحمل وزن نسبتا زیادی دارد. اگر زمانی را در آخر هفته به خرید در فروشگاه اختصاص می‌دهید و از حمل کیف‌های کاغذی و پلاستیکی احساس خوشایندی ندارید، بدون شک یک کیف خرید می‌تواند جایگزینی شیک برای آن‌ها باشند. همچنین کیف‌های خرید یکی از پرکاربردترین انواع مدل کیف زنانه در ساحل نیز لقب گرفته‌اند.
البته امروزه کیف خرید، نه تنها فقط در هنگام خرید استفاده نمی‌شود، بلکه یک استایل پرطرف‌دار در میان کیف‌های زنانه است و با طیف وسیعی از لباس‌ها ست می‌شود. به همین دلیل گاها از الیاف گران قیمتی برای طراحی و تولید آن استفاده می‌شود.

مدل کیف خرید زنانه طرح استوایی
کیف خرید گل دار زنانه

۴ – کیف ساتچل Satchel :

کیف دستی مستطیل شکل با اندازه متوسط تا بزرگ با یک دسته در بالا و بهترین گزینه برای سفرهای جاده‌ای، اداره یا دانشگاه !
این مدل کیف زنانه، همچنین دارای یک بند جدا شدنی برای استفاده در کنار بدن است.

کیف ساتچل زنانه جین وست

۵ – کیف دستی زنانه مدل کلاچ Clutch :

کیف کلاچ یک کیف با جلوه‌ی مستطیلی و ساده، بدون بند و کوچک است. یک کیف دستی زنانه برای مهمانی شبانه، جشن و عروسی، جایی که فقط چیزهای بسیار ضروری را با خود در حالتی مینیمال، ظریف و شیک حمل خواهید کرد.

کیف کلاچ / دستی زنانه مخصوص میهمانی
کیف کلاچ - دستی زنانه زرد چرم درسا مخصوص میهمانی

۶ – کوله پشتی Backpack :

کیفی که غالبا در پشت حمل می‌شود اما دستگیره‌ای مجزا در بالا برای حمل دستی نیز دارد. یک کوله پشتی می‌تواند کاربرد گسترده‌ای از استفاده روزانه تا محل کار، دانشگاه یا حتی سفرهای کوتاه داشته‌باشد.

کوله پشتی زنانه چرم مشهد قرمز
کوله پشتی زنانه گارد جین آبی
مدل کوله پشتی زنانه چرم مشهد - مشکی و چرم طبیعی

۷ – کیف پول زنانه Wallet :

کیف پول زنانه یک کیف کوچک حمل پول و کارت‌های اعتباری است که تقریبا سایز جیب است! کیف پول‌ها صاف و تاشو هستند و قالبی مشخص برای جا شدن در جیب‌های شلوارر، مانتو و پالتو دارند.

کیف پول زنانه چرم مشهد مشکی
مدل کیف پول پارچه ای و گل دار زنانه
کیف پول زنانه مارال چرم طرح پوست ماری

۸ – کیف دوشی زنانه / بندی Shoulder Sling Bag :

کیفی با بند بلند که به شانه آویخته می‌شود و در کنار بدن به صورت عمودی یا ضربدری قرار می گیرد ( حالت کراس بادی Cross Body ). کیف دوشی زنانه در جنس‌ها و انواع مختلفی ارائه می‌شود که می تواند از یک کیف اسپرت و اداری تا یک کیف با بندی زنجیری را شامل شود.

کیف دوشی- بندی مشکی زنانه چرم مشهد
کیف بندی - دوشی زنانه پارچه ای و گلدار پاپوک
کیف بندی - دوشی زنانه چرم مشهد

۹ – کیف خورجینی Bucket Bag

کیفی با زیر بیضی یا گرد و یک سرِ باز که با بندی که کشیده می‌شود، قابل بسته‌شدن است. طرح خورجینی معمولا در کیف دوشی زنانه مدل کراس بادی و گاها در کوله پشتی‌ها دیده می‌شود.

کیف خورجینی زنانه قرمز برتونیکس

۱۰ – کیف با رودوخت Chanel یا لحافی Quilted bag :

نام این مدل کیف زنانه به دوخت‌های با طرح لوزی برمی‌گردد که به صورت لحاف‌های قدیمی هستند. جلوه‌ی این کیف‌ها بسیار پر جزئیات و کلاسیک است.

کیف زنانه طرح شنل زرشکی مارال چرم
  • BMtips BMtips
۲۱
فروردين

نکاتی که باید پیش از خرید انواع پیرهن مردانه به آن توجه کنید

در صورتی که می‌خواهید از خرید پیراهن مردانه رضایت کامل را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم نکات زیر را به خاطر داشته باشید تا پیراهن‌ مردانه متناسب با اندام‌‌تان تهیه کنید و شما خرید لباس مردانه مناسبی را تجربه نمایید.

۱٫ علت خرید پیراهن مردانه چیست؟

پیش از خرید پیراهن مردانه این سوال را در ذهن‌تان تصور کنید که برای چه موقعیتی می‌خواهم پیراهن مردانه تهیه کنم؟ آیا پیراهنی برای استایل روزمره می‌خواهم؟ آیا پیراهنی برای کت و شلوار می‌خواهم؟ آیا پیراهن مجلسی مردانه برای اداره می‌خواهم؟ یا به یک پیراهن اسپرت مردانه برای یک قرار دوستانه نیاز دارم؟

۲٫ به یقه پیراهن مردانه توجه کنید

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید یقه پیراهن است. یقه پیراهن مردانه باید با اندازه گردن متناسب باشد. به بیان دیگر اگر گردن کوتاهی دارید، پیراهنی با یقه سفت و بلند انتخاب نکنید. اگر یقه پیراهنتان تنگ است، ممکن است پس از چند ساعت احساس خفگی کنید و در پیراهنتان احساس راحتی نداشته باشید. یقه پیراهن باید گردن را لمس کند، اما به گردن فشاری وارد نکند. به بیان دیگر یقه باید تا یک انگشت با گردن فاصله داشته باشد.

۳٫ اندازه آستین پیراهن مردانه مهم است

انواع پیراهن مردانه و قد آستین

سومین نکته آستین پیراهن مردانه است. اگر می‌خواهید بدانید آستین یک پیراهن متناسب با اندازه دست شما است یا خیر، بهتر است بدانید که سر آستین باید استخوان مچ را لمس کند. اگر آستین پیراهن بالاتر از این اندازه باشد، آستین کوتاه و بد فرم می‌شود و اگر بلندتر باشد، اندازه دستتان نامتعادل به نظر می‌رسد. آستین پیراهن مردانه باید مخروطی شکل باشد. به بیان دیگر آستین در قسمت بازو باید کمی گشادتر و در سر آستین، تنگ‌تر باشد.

۴٫ به اندازه سرشانه پیراهن مردانه توجه کنید

چهارمین نکته‌ای که باید پیش از خرید پیراهن مردانه به آن توجه کنید، سرشانه پیراهن است. محل دوخت آستین باید بین اتصال بازو و شانه قرار بگیرد. سرشانه باید کمی آزاد باشد تا قسمت سینه تنگ نشود و دست‌ها آزادانه حرکت کنند. اگر سایز سرشانه کوچک باشد، ممکن است پیراهن به سرعت چروک شود و ظاهر زیبایش از دست بدهد.

 

۵٫ سایز کمر و سینه باعث زیبایی پیراهن مردانه می‌شود

پنجمین نکته توجه به سایز کمر و سینه پیراهن است. سایز کمر و سینه پیراهن مردانه باعث می‌شود که شما چاق‌تر یا لاغرتر به نظر برسید. پیراهن مردانه باید کمی در تن آزاد باشد، اما نه به گونه‌ای که سایز شما را بزرگ‌تر نشان دهد.

اگر دکمه پیراهن روی سینه جمع و مواج شد، سایز پیراهن‌تان کوچک است. اگر قسمت کمری پیراهنتان جمع و مو‌ج‌دار شد، سایز پیراهن‌تان بزرگ است. بنابراین پیراهن متناسب اندام شما در قسمت سینه و کمر جمع نمی‌شود.

۴ استایل با انواع پیراهن مردانه

نکته اصلی زیبایی یک استایل، نحوه صحیح ست کردن لباس‌های مردانه با یکدیگر است. از این رو شما می‌توانید پیراهن مردانه مورد علاقه خود را تهیه کنید و آن را با مدل لباس مردانه مناسبی ترکیب کنید تا جذاب‌تر شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با ۴ استایل با انواع مدل پیراهن مردانه آشنا کنیم تا در نهایت خرید آسان‌تری را نیز تجربه کنید.

۱٫ پیراهن و کت تک مردانه

مدل انواع پیراهن مردانه با کت تک

معمولا بسیاری از آقایانی که به استایل رسمی یا اداری علاقه دارند، بیشتر رنگ پیراهن‌هایشان در رنگ سفید، مشکی و آبی خلاصه می‌شود. با این حال اگر طرفدار رنگ‌های روشن نیستید، انتخاب رنگ‌های پاستلی یا ملایم نیز می‌تواند تفاوت عمده‌ای در مدل پیراهن مردانه ایجاد کند.

پیراهن مردانه آکسفورد کلاسیک یک مدل پیراهن مردانه مجلسی است که در سال ۱۸۹۶ توسط جان بروکس طراحی شد. این مدل پیراهن مردانه بیشتر از ۱۰۰ سال مورد استقبال آقایان قرار گرفته است که آقایان در مراسم‌ و مکان‌های خاص مانند مراسم عروسی یا اداره به تن می‌کنند. اما در این میان افرادی با این مدل پیراهن مردانه مجلسی استایل جذاب و چشمگیری خواهند داشت که انتخاب‌های متفاوتی داشته باشند.

برای مثال ست پیراهن کلاسیک و کت تک مردانه یک استایل اداری جذابی خواهد بود. با این حال ترکیب رنگ کت مردانه و پیراهن اهمیت دارد. اگر می‌خواهید انتخاب ساده‌تری را تجربه کنید به یاد داشته باشید که رنگ طوسی متناسب با بسیاری از رنگ‌ها خواهد بود. از این رو خرید پیراهن مردانه کلاسیک به رنگ پاستلی یا ملایم و یک کت تک طوسی استایل مجلسی ساده و جذابی خواهد بود.

۲٫ پیراهن جین و شلوار جین مردانه

مدل پیراهن جین و شلوار جین مردانه

همیشه پیراهن مردانه جین انتخاب متفاوت و جذابی برای آقایانی که به استایل کژوال علاقه دارند، خواهد بود. ترکیب لباس مردانه با پیراهن جین بسیار ساده است. از این جهت شما می‌توانید با کمک یک تیشرت اسپرت مردانه، پیراهن و شلوار جین یک استایل ساده، اما جذاب را تجربه کنید.

شما می‌توانید پیراهن جین مردانه را به روش‌های مختلف به تن کنید. برای مثال در فصل تابستان می‌توانید یک پیراهن مردانه جین خنک به صورت تک بپوشید و در فصل بهار یا پاییز آن را به صورت اورکت روی یک تیشرت مردانه به تن کنید.

بسیاری تصور می‌کنند که ترکیب پیراهن جین و شلوار جین مردانه جذاب نخواهد بود. با این حال اگر به مد و فشن علاقه دارید، بهتر است بدانید که ست پیراهن و شلوار جین مردانه، یکی از استایل‌های مورد علاقه استایلیست‌های جوان است. با این حال توصیه می‌کنیم رنگ شلوار جین مردانه را یک رنگ روشن یا تیره‌تر از رنگ پیراهن تهیه کنید تا جذاب‌تر شوید.

 

البته از ویژگی‌های مثبت پیراهن جین می‌توان به ترکیب ساده و آسان با لباس‌‌های دیگر اشاره کرد. برای مثال شما می‌توانید پیراهن جین را به همراه یک شلوار کتان مردانه نخودی، شتری، کرم یا خاکی ست کنید و در سفرهای ساحلی این مدل پیراهن را با شلوارک مردانه جین یا کتان به تن کنید.

۳٫ پیراهن گل‌دار مردانه و کت تک

انواع مدل پیراهن گلدار مردانه

احتمالا در عکس‌های مد و فشن، مدل پیراهن مردانه گل‌‌دار را در کنار ساحل به همراه شلوار مشاهده کرده‌اید. پیراهن گل‌دار به نام پیراهن هاوایی یا کوبایی نیز شناخته شده است که این مدل پیراهن مردانه  از ابتدای دهه ۲۰ میلادی وارد مد و فشن استایل کژوال مردانه شد و در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی طرفداران بسیاری، به خصوص در شهرهای ساحلی آمریکا، ایتالیا و انگلیس پیدا کرد.

این مدل پیراهن مردانه توجه بسیاری از کارگردانان و بازیگران هالیوودی را نیز به خود جلب کرده است و فیلم‌هایی که در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی ساخته شده‌اند یا در آن دوره اتفاق افتاده‌اند، از پیراهن گل‌دار استقبال خوبی شده است.

جنس پارچه پیراهن مردانه هاوایی یا کوبایی خنک و نازک است و در طرح‌های گل‌دار یا رنگ‌های روشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این مدل پیراهن مردانه ساحلی و کژوال را به همراه شلوار یا شلوارک در مهمانی‌های غیر رسمی یا مسافرت به تن کنید.

اما این بار می‌خواهید ترکیب دیگری با این مدل پیراهن مردانه برایتان تعریف کنیم. در صنعت مد و فشن فردی برنده است و ظاهری چشمگیر دارد که استایل متفاوت را جسورانه تجربه کند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تنها می‌توانند کت تک را با پیراهن کلاسیک ست کنند، اما همان گونه که در تصویر مشاهده می‌کنید، ست کت تک مردانه و پیراهن گل‌دار نیز جذاب و متفاوت است.

از این رو پیراهن هاوایی مردانه تنها مناسب مسافرت‌های ساحلی نیست و شما می‌توانید در یک قرار دوستانه این مدل پیراهن را با استایل اسمارت کژوال به طور هوشمندانه‌ای ست کنید. همین مسئله باعث جذاب‌تر شدن استایل‌تان می‌شود.

۴٫ پیراهن اداری و شلوار کتان مردانه

مدل پیراهن اداری و شلوار کتان مردانه

پیراهن اداری یا Office Shirt شباهت بسیاری به پیراهن مجلسی مردانه یا آکسفورد دارد، با این تفاوت که ظاهر آن اسپرت، راحت و امروزی‌تر است. از این رو شما می‌توانید پیراهن مردانه اداری را بدون کت و شلوار به تن کنید.

پیراهن مردانه اداری مناسب افرادی است که یک شغل پشت میزی و نیمه رسمی دارند. بنابراین اگر می‌خواهید حتی در محل کار جذاب و خوشتیپ باشید، رنگ سفید و آبی کم‌رنگ مناسب‌ترین رنگ برای این مدل پیراهن مردانه خواهد بود. اما در صورتی که از این دو رنگ تکراری خسته شده‌اید، با سلیقه خود، رنگی متمایز و ملایم انتخاب کنید تا چشمگیرتر شوید.

تفاوت پیراهن مردانه رسمی و اداری در این است که پیراهن اداری را با کروات یا پاپیون و کت و شلوار مجلسی به تن نمی‌کنند و معمولا آقایان آستین پیراهن مردانه اداری را بالا می‌زنند تا مدل پیراهنشان اسپرت و غیر رسمی شود.

این مدل پیراهن مردانه ساده و جذاب را می‌توانید با شلوار کتان مردانه ست کنید. از مزیت‌های شلوار کتان مردانه می‌توان به ترکیب آن با استایل کژوال و نیمه رسمی اشاره کرد. از این رو رنگ سبز، سرمه‌ای، کرم و مشکی برای خرید شلوار کتان مردانه انتخاب مناسبی خواهد بود.

ناگفته نماند که استفاده از اکسسوری‌هایی همچون ساس بند یا بند شلوار، کمربند چرم مردانه و حتی دستبند چرم مردانه، یک استایل نیمه‌رسمی یا اسمارت کژوال را متفاوت و جذاب‌تر می‌کند. از این رو شما می‌توانید با کمک اکسسوری استایل خود را کامل و جذاب کنید.

  • BMtips BMtips
۲۱
فروردين

 فروش سازمانی

تأمین لباس سازمانی:

امروزه، تنوع فرهنگ‌های سازمانی باعث شده تا گستره‌ی متنوعی از استایل‌ها و مدل‌های پوشاک بتوانند به‌عنوان گزینه‌‌هایی برای لباس سازمانی در نظر گرفته شوند. بانی مد، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آنلاین پوشاک، این امکان را فراهم کرده است که طیف گسترده‌ای از پوشاک رسمی تا روزمره را مطابق سلیقه، شخصیت و فرهنگ سازمان خود به‌عنوان لباس سازمانی انتخاب کنید.

درصورتی‌که حتی کالای موردنظر شما در سایت ناموجود شده یا از موجودی کافی برخوردار نباشد، واحد بازرگانی و تأمین کالای بانی مد می‌تواند به‌سرعت کالای موردنظرتان را به تعداد موردنیاز در اسرع وقت تأمین و در اختیار شما قرار دهد.

همچنین تیم بانی مد، آماده به ارائه مشاوره های تخصصی با هدف کمک به مشتریان در زمینه طراحی مناسب لباس فرم خود در کلیه زمینه های مربوطه همچون طرح، فرم، نوع پارچه، رنگ، سایزبندی، چاپ و گلدوزی لوگو، نحوه شستشو و نگهداری و… می باشند.

خرید به‌صورت عمده:

هرچند که ممکن است امکان خرید متعدد بعضی از محصولات برای مشتریان حقیقی در مرکز خرید آنلاین بانی مد محدودشده باشد، اما این امکان برای مشتریان سازمانی، عمده و حقوقی وجود دارد که از تمام محصول موجود در سایت به هر تعداد، سفارش داده که پس از ارسال نمونه و تأیید نهایی از سوی سفارش‌دهنده در اسرع وقت تأمین و تقدیم خواهد شد.

کارت های هدیه:

اگر سازمان یا کسب‌وکاری موفق است، قطعاً کارکنان، مشتریان، همکاران، همراهان یا دوستانی داشته‌ که دررسیدن به این نقطه آن را همراهی کرده‌اند. ازاین‌رو اهدای هدیه‌های سازمانی به این افراد می‌تواند فضای دوستی و همکاری را بهبود ببخشد.

هدیه دادن به کارکنان و مشتریان، با ایجاد ارزش‌ها میان کسب‌وکارها و سازمان‌ها تمایز ایجاد می‌کند. اگر به دنبال ایجاد تمایز و بهبود محبوبیت سازمان و کسب‌وکار خود هستید، می‌توانید با اهدای کارت هدیه بانی مد انتخاب را به همراهان خود هدیه دهید تا آن‌ها بر اساس سلیقۀ خود هدیه‌ای را انتخاب کنند.

ارائه گیفت کارت به سازمان‌ها (با درصد تخفیفی مناسب)، صورت می‌پذیرد و مشتریان نهایی نیز از تخفیفات سایت برخوردار هستند. بدیهی است همه از داشتن یک کارت هدیه‌ برای خرید از سایت بانی مد خوشحال خواهند شد، پس همکاران، مشتریان و شرکای تجاری خود را با کمترین هزینه خوشحال کنید.

کدهای تخفیف :

امروزه یکی دیگر از روش‌های مرسوم برای تقدیم هدایا در بستر تجارت الکترونیک، کدهای تخفیف مبلغی یا درصدی هستند که کسب‌وکارها می‌توانند برای تشویق کارکنان، مشتریان و همراهان تجاری خود از آن‌ها استفاده نمایند. بانی مد مفتخر است تا اعلام نماید این امکان را برای کلیه کسب‌وکارهای سراسر کشور فراهم کرده و آماده است تا بر اساس سفارش، بدون هیچ‌گونه محدودیت این خدمات را در اختیار سازمان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌ها قرار دهد.

استقبال از کدهای هدیه در جهت ایجاد ارزش برای کسانی که ما را همراهی می‌کند به شکل فزاینده‌ای رو به افزایش است و بانی مد به‌عنوان یکی از استارتاپ‌های خلاق در حوزۀ تجارت الکترونیک سالانه سهم قابل‌توجهی از این نیاز روبه رشد را تأمین می‌کند.

از سوی دیگر این امکان وجود دارد که کدهای تخفیف اختصاصی برای اعضای باشگاه مشتریان کسب‌وکارها نیز تولید و در هر تعداد که نیاز مشتریان را برآورده می‌کند در اختیار قرار بگیرد.


هدایای سازمانی:

یکی از چالش‌های مدیران، انتخاب هدایای سازمانی و تبلیغاتی ارزنده‌ای است که بتواند ضمن ایجاد ارزش، کارآمدی و احساس خشنودی برای کارکنان، مشتریان و همراهان سازمان، بیشترین صرفه اقتصادی را به همراه داشته باشد.

واحد فروش سازمانی بانی مد، مفتخر است که اعلام نماید، کلیۀ اقلام، محصولات و کالاهایی که در مرکز خرید آنلاین بانی به فروش می‌رسد، می‌تواند با تخفیف قابل‌توجهی به‌عنوان هدیه سازمانی و تبلیغاتی در اختیار مدیران سختگیر و باسلیقه شرکت‌ها، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و ارگان‌ها قرار گیرد.

  • BMtips BMtips