مجله مد و فشن و سبک زندگی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

۰۴
ارديبهشت

ری بن، برند برتر عینک آفتابی

این برند کلاسیک و قدیمی از دهۀ ۱۹۳۰ مشغول به فعالیت است. بیش از نود سال تجربۀ کار در این حوزه و سابقۀ فعالیت، این برند را به یکی از باسابقه‌ترین و باارزش‌ترین برندها در زمینه تولید عینک‌های آفتابی تبدیل کرده است. البته تنها کیفیت دلیل علاقه مردم جهان به استفاده از این برند عینک آفتابی نیست! می‌توان گفت نقشی که هالیوود در محبوبیت این برند داشته، به‌اندازه مرغوبیت ری بن به‌عنوان یک اکسسوری مهم، تاثیرگذار بوده است. از سوی دیگر برند ری بن از سوی خلبان‌ها که همیشه به یک محافظ مطمئن نیاز دارند، مورد توجه بوده و هست. فرم خاص و منحصر به فرد فریم یا قاب این نوع عینک آفتابی نیز یکی از نکات جالب درمورد ری بن به‌حساب می‌آید که مدت‌هاست به‌عنوان امضای این برند در تمامی جهان شناخته می‌شود.

 

پرادا، یکی از برندهای محبوب عینک آفتاب

عکس برندهای محبوب عینک آفتاب

برند پرادا که متعلق به یک طراح ایتالیایی است، در زمینه تولید عینک‌های آفتابی ید طولایی دارد. آن‌ها با ابداعات جالبی که در طراحی عینک‌ها انجام داده‌اند، موفق شده‌اند تا سبکی کاملا منحصر به فرد را ایجاد کنند که نمایندۀ برند پرادا باشد؛ بنابراین، یکی از شاخصه‌های عینک‌های آفتابی پرادا، طراحی خاص آن‌هاست تا این برند حدودا ۴۰ ساله در تولید عینک‌های آفتابی زنانه و مردانه یک سر و گردن از دیگر برندها بالاتر باشد. یکی از نکات جالب درمورد برند پرادا این است که با وجود این که یک برند لوکس محسوب می‌شود اما محصولات آن از چنان کیفیتی برخوردارند که می‌توان برای سال‌ها از آن‌ها استفاده کرد. در نتیجه، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه چندانی به تغییرات دائمی ندارید و ترجیح می‌دهید تا وسایلتان را خوب و سالم نگه دارید، عینک آفتابی پرادا قطعا یک انتخاب مناسب است.

 

 

عینک آفتابی ورساچه، اکسسوری و بسیار بیشتر…

عینک آفتابی ورساچه

عاشقان مد می‌دانند که هیچ‌چیز، هیچ‌وقت جای محصولات خانه مد ورساچی را نمی‌گیرد. این برند بین‌المللی نیز مانند بسیاری از دیگر برندهای مطرح و موفق در زمینه مد، در ایتالیا بنیان‌گذاری شده اما آنچه درمورد این برند تفاوت دارد، لوکس بودن و تنوع محصولات آن است. کافیست تا لوگوی آن را بر یک عینک آفتابی مشاهده کنید تا تحت تاثیر جاذبه برندش قرار بگیرید. البته این تنها به خاطر نام ورساچه نیست؛ بلکه طراحی خاص، زیبا و لوکس محصولات این برند نیز در انتخاب آن توسط سلبریتی‌ها و افراد مشهور بی‌تاثیر نبوده است. برند ورساچه بیش از ۴۰ سال قدمت دارد اما در این بین توانسته چنان محصولات خود را طراحی کند که فرای زمان، مد روز باشد!

کریستین دیور از برترین برندهای عینک آفتابی در جهان

مدل عینک آفتابی مردانه جدید

کریستین دیور به عنوان یک برند فرانسوی باسابقه که از سال ۱۹۴۶ تاکنون فعالیت دارد، اخیرا فریم‌های گرد عینک را که از زمان جنگ جهانی دوم مورد استفاده نبود دوباره به صنعت مد بازگرداند. از آن‌جا که خانه مد دیور یک مرکز خاص برای دوستداران انواع عینک و بخصوص عینک‌های آفتابی به‌حساب می‌آید، این برند همیشه سعی می‌کند تا طرفدارانش را از حیث طراحی‌‌های خلاقانه و کیفیت بی‌نظیر راضی نگه دارد. نشان اثبات این حرف هم همین عینک‌های طبی و آفتابی گردی است که دوباره و به زیبایی تمام با خلاقیت برند کریستین دیور مد شده‌اند.

 

 

عینک‌های آفتابی دولچه گابانا در تاثیر از اسطوره‌های هالیوودی

برند دولچه گابانا که توسط دومینیکو دولچه و استفانو گابانا تاسیس شده در تولید انواع عینک آفتابی از صورت زنانی چون سوفیا لورن ایده‌برداری کرده است. البته آن‌ها در تولید عینک‌های طبی و آفتابی برای مردان هم کوتاهی نکرده‌اند و مدل‌های تولیدی آن‌ها برای آقایان هم چیزی کم از عینک‌های آفتابی زنانه آن‌ها ندارد.

پولو رالف لورن، بهترین انتخاب برای عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۲

عینک آفتالی رالف لورن

عینک‌های آفتابی پولو رالف لورن که معمولا آن‌ها را به «پولو» می‌شناسیم، همیشه حالتی کلاسیک داشته‌اند و در عین حال هم زیبایی طراحی آمریکایی خود را حفظ کرده‌اند. این برند که در سال ۱۹۶۷ تاسیس شده است در تهیه پوشاک و انواع عینک آفتابی مردانه سابقه‌ای طولانی دارد ضمن اینکه امروزه پولو رالف لورن برای خانم‌ها هم به تولید محصولات مختلف می‌پردازد.

  • BMtips BMtips
۰۴
ارديبهشت

وقتی صحبت از پرکاربردترین آیتم کمد لباس برای مردان به میان می‌آید، بدون شک شلوار جین یکی از مواردی است که در کنار تمامی لباس‌ها هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند. در حالی که پوشیدن شلوار لی مردانه یک انتخاب عالی است، انتخاب کفش مناسب برای تکمیل کردن این استایل، برای خلق یک ظاهر شیک و بدون ایراد مهم و ضروری خواهد بود. فرقی نمی‌کند که به دنبال یک لباس مناسب برای مهمانی شب هستید یا دوست دارید با یک ظاهر غیر رسمی به محل کار خود بروید، کفش‌های متفاوتی وجود دارند که می‌توانید در کنار شلوار جین خود ترکیب کنید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم با شلوار جین مردانه چه کفشی بپوشید.

 

انواع مدل کفش مردانه مناسب برای شلوار جین

برخی از آقایان برای یک ظاهر غیر رسمی لباس‌های ورزشی را با شلوار جین تنگ تیره و تیشرت ترکیب می‌کنند. استفاده از انواع کفش‌های کتانی و ورزشی برای این ترکیب می‌تواند بسیار مناسب باشد؛ اما در مقابل برخی دیگر ممکن است کفش‌ مجلسی مردانه را با شلوار جین و پیراهن دکمه‌دار برای خلق یک استایل غیر رسمی ترکیب کنند.
با توجه به مدل‌های مختلف کفش، انتخاب گزینه مناسب برای شلوار جین می‌تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل این مقاله را گردآوری کردیم تا الهام‌بخش پوشیدن شلوار‌ لی و معرفی گزینه‌های مناسبی از انواع کفش‌های مردانه برای شما آقایان شیک پوش باشد.

 

 

 

 

ترکیب کفش کژوال و راحتی با شلوار جین مردانه

وقتی می‌خواهید ظاهری ساده و در عین حال راحت داشته باشید باید از کفش‌های غیر رسمی مناسب با شلوار جین استفاده کنید تا یک استایل مناسب روزمره برای خود به وجود آورید. برای تکمیل کردن شلوار‌ جین در استایل‌های کژوال غیررسمی و روزانه پوشیدن انواع کفش‌های راحتی مانند کفش‌های ورزشی یا انواع کفش‌های اسنیکر نتیجه خوبی را به همراه خواهند داشت.
همچنین شما می‌توانید با استفاده از کفش‌های غیر رسمی، بی دردسر و در عین حال شیک، در کنار شلوار جین و یک تیشرت یقه دار ظاهر مناسبی را برای قدم زدن‌های روزانه خود در نسیم خنک تابستانی به وجود آورید.

مدل شلوار جین مردانه با کفش کژوال

 

ترکیب کفش کالج و رسمی با شلوار جین

اگر با زیباشناسی و در عین حال شیک و باکلاس بودن میخواهید اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار دهید، شلوار جین به ایجاد تعادل در ظاهر شما کمک خواهد کرد. آقایان از کفش‌های رسمی متفاوت مانند کفش‌های چرمی، کالج یا هشت‌ترک برای موقعیت‌های رسمی استفاده می‌کنند که ترکیب آن‌ها با شلوار جین که دوخت صاف و متعادلی دارد بی‌نظیر خواهد شد.
اگر شما در اتاق هیئت مدیره شرکت هستید و دوست دارید با یک استایل فوق‌العاده که در خور موقعیت شغلی شماست ظاهری مناسب از خود را به نمایش بگذارید کافی است کفش‌های آکسفورد مشکی یا قهوه‌ای تیره خود را با یک شلوار جین راسته با رنگ تیره ترکیب کنید.

عکس کفش کالج و رسمی با شلوار جین

کفش مشکی و شلوار جین

کفش‌های مشکی همواره در کنار شلوار جین عالی به نظر می‌رسند تا سبکی شیک و جذاب را به وجود آورند. می‌توانید چکمه‌های مشکی خود را با شلوار جین اسکینی بپوشید تا ظاهری زیبا داشته باشید. انواع کفش‌ کتانی مردانه مشکی به‌روز و شیک راحتی مناسبی را در کنار ظاهر جذاب به وجود می آورند تا در پیاده‌روی‌های روزانه یا در موقعیت‌های غیر رسمی بپوشید.
اگر قرار است در یک فضای مدرن قرار بگیرید ترکیب چکمه‌های مشکی با شلوار جین تیره و یک پیراهن نخی راحت عالی خواهد بود. همچنین این ترکیب در روزهای خنک با یک ژاکت برای دوچرخه سواری، استایل هیجان انگیزی را به وجود می‌آورد. در کنار این استایل اگر دوست دارید ظاهر خود را بیشتر به حالت رسمی تغییر دهید استفاده از شلوار جین، چکمه‌های چلسی و یک ژاکت کوتاه چرم به داشتن ظاهر رسمی و درعین‌حال استایل زیبا کمک می‌کند.
اگر جزو آن دسته از آقایان هستید که دوست دارند اندامشان لاغرتر به نظر برسد توصیه می‌کنیم ترکیب شلوار‌ جین تیره با کفش‌های کتانی چرم را حتما امتحان کنید این استایل به بلندتر دیده شدن قد شما و همچنین ظاهری لاغر کمک می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

ترکیب کفش‌های آبی و شلوار جین

کفش‌های آبی در ترکیب با شلوار جین ظاهری جسورانه و متمایز را به وجود می‌آورند. هنگام ترکیب کفش‌های آبی با شلوار جین از رنگ‌های تیره‌ و تناژهای رنگی عمیق مانند نیلی استفاده کنید. کفش‌های مجلسی آکسفورد یا مدل‌های دیگر انتخاب‌های مناسبی برای آقایانی خواهد بود که دوست دارند جذابیت بیشتری به ظاهر خود اضافه کنند. عوامل زیادی وجود دارد که کفش مناسب برای پوشیدن با شلوار جین را تعیین می‌کند. لازم است کفشی را انتخاب کنید که با سبک لباس شما مطابقت داشته باشد و رنگ‌های آن را کامل کند.

 

 

 

 

ترکیب بی نظیر اسنیکر و شلوار لی مردانه

ترکیب کفش کتانی یا اسنیکر با شلوار جین یک سبک قدیمی است که آقایان خوش‌سلیقه برای داشتن ظاهری راحت و غیر رسمی همیشه آن را ترجیح می دهند. مدل‌های متفاوتی برای انواع کفش‌های اسنیکر وجود دارد که برندهای مختلف آن‌ها را طراحی و تولید کرده‌اند. این ترکیب به قدری بی‌نقص و بی‌نظیر است که بدون شک خانم‌ها متوجه استایل فوق العاده شما می‌شوند و به خوبی می‌توانید آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید.
برای پیروی از مد روز در این استایل تنها کافی است یک شلوار جین اسکینی را با کفش کتانی که لژ ضخیمی دارد ست کنید. تنوع رنگی بالایی برای انواع کفش‌های کتانی وجود دارد که در کنار تیشرت خوشرنگ با طراحی جذاب عالی خواهد بود.

ست شلوار جین مردانه و اسنیکر

 

 

 

  • BMtips BMtips
۰۴
ارديبهشت

چند راهنمای خرید عطر برای عید نوروز

راهنمای خرید عطر و ادکلن

در این بخش مواردی را به شما خواهیم گفت که با رعایت آنها می‌توانید گزینه مناسبی را برای عطر عید نوروز خود در نظر داشته باشید. به طور مثال توجه کنید که عید نوروز با گرم شدن هوا همراه هست در نتیجه گزینه‌ای را که برای عطر عید نوروز در نظر می‌گیرید لازم است مناسب با آب و هوای گرم باشد. همچنین بیشتر مراسم‌های عید نوروز به طور رسمی برگزار می‌شوند در نتیجه گزینه مورد نظر باید مناسب برای استفاده در مراسم‌های رسمی باشد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای خرید عطر برای عید نوروز را مورد بررسی قرار دهیم. این موارد عبارتند است:

 

انتخاب نحوه خرید عطر

نحوه خرید عطر

امروزه روش‌های مختلفی برای خرید عطر مورد نظر شما وجود دارد. به طور مثال در گذشته بسیاری از افراد ترجیح می‌دادند تا با مراجعه به مراکز خرید عطر مورد نظر خود را انتخاب کنند؛ اما امروزه فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با معرفی رایحه و اسانس گزینه مورد نظر شما، اطلاعات دقیق و جامعی را در مورد عطر و بوی ادکلن مورد نظر را به شما بدهند. در نظر داشته باشید که برای خرید محصول قابل اعتماد به عنوان عطر اصل و اورجینال انتخاب فروشگاه معتبر لازم و ضروری است. هنگامی که به یک عطر فروشی به صورت حضوری مراجعه می‌کنید زمان‌هایی را انتخاب کنید که افراد کمتری در فروشگاه برای تست عطر حضور دارند؛ زیرا ترکیب بوهای مختلف با همدیگر باعث می‌شود شما نتوانید به انتخاب مناسب را داشته باشید.

با توجه به سلیقه خود تصمیم بگیرید

در نظر داشته باشید که در اغلب فروشگاه‌های عطر، فروشندگان بیشتر با توجه به هدف‌های خود گزینه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهند. این روش که بیشتر به حالت تجاری دارد و به آن‌ها کمک می‌کند تا سود بالایی را به دست آورند و به این صورت شما را از خرید عطر مناسب دور می‌کنند. بنابراین توصیه می‌شود هنگام خرید عطر مورد نظر ابتدا علایق و سلیقه شخصی را در نظر داشته باشید.

تست کردن را فراموش نکنید

عکس تستر عطر و ادکلن

خرید عطر یکی از خریدهایی است که با چالش بسیار زیادی روبروست. از جمله خرید عطری که ماندگاری بالا داشته باشد. به احتمال زیاد برای شما پیش آمده است که با مراجعه به فروشگاه عطر مورد نظر خود، رایحه مناسب و دلنشینی را انتخاب کردید؛ اما زمان مناسبی را برای تست آن در نظر نگرفته‌اید به همین خاطر توصیه می‌شود برای اطلاع از ماندگاری عطر مورد نظر ابتدا آن را به مدت ۲۴ ساعت تست کنید. برای تست عطر مورد نظر کافی است مقداری از آن را روی کاغذهای تست عطر بپاشید و در مدت ۲۴ ساعت ماندگاری آن را بررسی کنید. ماندگاری عطر یکی از آیتم‌های بسیار مهم در هنگام خرید است. پس لازم است به آن دقت بیشتری داشته باشید.

استشمام بوی عطر بهتر از بررسی ترکیبات آن

انواع عطرهای ترکیبی

به این موضوع توجه کنید که صدها ماده و اسانس می‌تواند برای تولید یک عطر مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین اجازه ندهید مواد تشکیل دهنده آن روی تصمیم‌گیری شما تاثیر بگذارد. به عنوان مثال برخی از افراد  اسانس گل سرخ علاقه ندارند، ممکن است هنگام بررسی مواد تشکیل دهنده عطر مورد نظر و روبرو شدن با اسانس گل سرخ از خرید عطر منصرف شوند؛ اما در این صورت لازم است در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع ترکیب اسانس‌های مختلف باعث به وجود آمدن رایحه منحصر به فرد می‌شود. پس مواد تشکیل دهنده عطر در اغلب اوقات به رایحه آن مربوط نیست.

عطرها روی پوست رایحه مشابهی دارند

عطر با رایحه های مشابه

یکی از حرف‌های کلیشه‌ای و اشتباه که بسیاری از مردم ناخواسته با آن روبرو می‌شوند این است که اصرار دارند عطر روی بدن هر کسی بوی منحصر به فردی به خود می‌گیرد؛ اما این موضوع به طور کامل اشتباه است؛ زیرا خاصیت اسیدی و بازی پوست افراد در یک محدوده مشخص است و تنها عاملی که می‌تواند بوی عطر مورد استفاده افراد را تحت تاثیر قرار دهد، سایر موادی است که از آنها استفاده می‌کنند. به عنوان مثال رایحه مواد شستشو دهنده بدن یا کرم‌های مرطوب‌کننده می‌تواند تاثیر مستقیمی در ترکیب با عطر مصرفی داشته باشد.

از مچ دست برای تست استفاده نکنید

چگونه عطر را تست کنیم

در نظر داشته باشید که ترکیب بوی عطر مورد نظر شما با زیورآلات مورد استفاده رایحه جدیدی به وجود می‌آورد. پس بهتر است هنگام انتخاب عطر مورد نظر برای عید نوروز یا سایر مناسبت‌ها از کاغذهای تست عطر که در اغلب فروشگاه‌های عطر فروشی و لوازم آرایشی موجود هستند، استفاده کنید.

از تنوع بالا دوری کنید

خرید اینترنتی عطر

به این نکته دقت کنید که هر چقدر عطرهایی که استشمام می‌کنید و مورد تست و بررسی قرار می‌دهید بیشتر باشند ذهن شما دچار درگیری خواهد بود و نخواهید توانست گزینه مناسب را انتخاب کند. برای راحتی این کار کافی است هنگامی که برای خرید عطر مناسب برای عید نوروز به یک فروشگاه عطر مراجعه می‌کنید در نظر داشته باشید که به چه رایحه‌هایی علاقه دارید و مناسب فصل بهار است. به عنوان مثال عطر مناسب برای فصل بهار عطری است که رایحه آن مقدار کمی شیرین باشد. عطرهای خنک‌تر مناسب فصول گرم سال هستند و عطرهایی که شیرینی آن‌ها زیاد است در فصل‌های سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آن جایی که فصل بهار و نه به اندازه تابستان گرم است که نیاز به عطر خنک داشته باشد و نه به اندازه زمستان سرد است که نیاز به استفاده از عطرهای خیلی شیرین در آن باشد، پس انتخاب عطر با رایحه و اسانس ملایم مناسب خواهد بود.

 

  • BMtips BMtips