مجله مد و فشن و سبک زندگی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه

رعایت اصول بهداشتی در خشکشویی آنلاین دیجی‌واش

چهارشنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱، ۰۲:۵۹ ب.ظ

رعایت اصول بهداشتی در خشکشویی آنلاین دیجی‌واش

 

این روزها بسیاری از مردم دنیا، به‌خصوص هم‌وطنان عزیزمان نگران سلامتیشان هستند و ما نیز نگران سلامتی تمام مردمان ایران زمین هستیم. اخبار شیوع ویروس کرونا در هر رسانه‌ای به گوش می‌رسد. با این حال اخبار کذب و شایعات بسیاری نیز همچون این ویروس پخش می شود و موجب افزایش استرس و در نهایت تضعیف سیستم ایمنی می‌گردد.

اگرچه انتقال این ویروس سرعت بالایی دارد و به سرعت انتقال می‌یابد، اما خطر کمتری نسبت به دیگر ویروس‌های آنفولانزا دارد. در واقع یکی از دلایلی که این ویروس جان باختگان بسیاری داشته است، عدم رعایت اصول بهداشتی بوده است. با این حال به طور میانگین افراد جان باخته سن بالایی داشتند یا دچار بیماری‌هایی همچون بیماری تنفسی یا دیابت بوده‌اند.

از این رو افرادی که سیستم ایمنی قوی دارند به سرعت درمان می‌شوند و جای هیچ‌گونه نگرانی باقی نمی‌ماند. با این حال در صورتی که فردی ناقل بیماری باشد، می‌تواند ویروس نهفته را به دیگران انتقال دهد. از این جهت به منظور حفظ حال و سلامت خود و دیگران، رعایت اصول بهداشتی را توصیه می‌کنیم.

رعایت اصول بهداشت شخصی

به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا باید اصول بهداشت شخصی را رعایت کنید تا به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کنید:

دست‌ها و صورت خود را به طور مداوم با آب و صابون بشویید.

از ژل الکلی یا ضدعفونی برای شستشوی دست‌هایتان استفاده کنید.

هنگام عطسه و سرفه از یک دستمال تمیز استفاده کنید و پس از استفاده آن را در یک سطل زباله قرار دهید.

در صورتی که در کنار افراد بیمار یا در مکان‌های عمومی قرار دارید، لباس‌های خود را بشویید.

در مکان‌های عمومی از دستکش استفاده کنید.

از ماسک‌ یک‌ بار مصرف استفاده کنید و هر چند ساعت یک بار آن را عوض کنید.

رعایت اصول بهداشتی در خشکشویی آنلاین دیجی‌واش

خشکشویی دیجی‌واش نیز نگران حال پرسنل و همراهان خود است. به همین منظور تمام پرسنل خشکشویی به منظور حفظ سلامت خود و مشتریان تمام اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند.

پیش از شروع کار، پرسنل دیجی‌واش از لحاظ بهداشتی و سلامت کاملا مورد بررسی قرار می‌گیرند. سپس در صورت سلامت کامل وارد خشکشویی دیجی‌واش می‌شوند.

پرسنل دیجی‌واش با استفاده از دستکش و ماسک یک بار مصرف، تمام لباس‌های کثیف را از یکدیگر تفکیک می‌کنند تا لباس‌ها با رعایت اصول بهداشتی به صورت جدا گانه شسته شوند.

در هر مرحله دستکش‌های یک بار مصرف تعویض می‌شوند و پرسنل خشکشویی دیجی‌واش دستکش و ماسک خود را تعویض می‌کنند.  از این رو تماس مستقیمی با لباس‌ها حاصل نمی‌شود.

لباس و محصولات تمیز و شسته شده توسط پرسنل با دستکش و ماسک، وارد بسته بندی‌های ضدعفونی شده  می‌شود تا در نهایت بهداشت به دست مشتریان گرامی برسد.

از این رو نیازی نیست که مشتریان در رفت و آمد و شلوغی قرار گیرند. در روزهایی که بسیاری از افراد در خانه‌های خود هستند، می توانند تنها با یک تماس تلفنی یا مراجعه به سایت خشکشویی دیجی‌واش، سفارش شستشو یا خشکشویی لباس‌های خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.

در نهایت با رعایت کامل اصول بهداشتی، کارشناسان خشکشویی دیجی‌واش، لباس و محصولات را تحویل می‌گیرند و در محل تحویل می‌دهند. ما نیز همراه شما هستیم.

  • BMtips BMtips

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی